Porządek obrad
2.
Przyjęcie porządku obrad oraz protokołów z: XIX zwyczajnej sesji Rady Miejskiej w Skawinie i VII N nadzwyczajnej sesji Rady Miejskiej w Skawinie.
3.
Informacja z realizacji uchwał podjętych na ostatniej sesji.
4.
Uchwała w sprawie zmiany budżetu Miasta i Gminy Skawina na 2025 rok – jedno czytanie (projekt nr 20/263/25 Burmistrza Miasta i Gminy Skawina, referuje: Skarbnik Gminy – Pani Elżbieta Klaja).
5.
Uchwała w sprawie zmiany uchwały Nr IX/111/24 Rady Miejskiej w Skawinie z dnia 30 grudnia 2024 r. w sprawie przyjęcia wieloletniej prognozy finansowej – jedno czytanie (projekt nr 20/264/25 Burmistrza Miasta i Gminy Skawina, referuje: Skarbnik Gminy – Pani Elżbieta Klaja).
6.
Uchwała w sprawie ustalenia regulaminu korzystania z parkingów znajdujących się na terenie miasta Skawina – drugie czytanie (projekt nr 19/251/25 Burmistrza Miasta i Gminy Skawina, referuje: Kierownik Wydziału Gospodarki Komunalnej – Pani Marcelina Zemła).
7.
Uchwała w sprawie pozbawienia kategorii drogi gminnej drogi nr 600991 K poprzez wyłączenie jej z użytkowania jako drogi publicznej – jedno czytanie (projekt nr 20/265/25 Burmistrza Miasta i Gminy Skawina, referuje: Kierownik Wydziału Gospodarki Komunalnej – Pani Marcelina Zemła).
8.
Uchwała w sprawie ustalenia regulaminu korzystania z tężni solankowej – pierwsze czytanie (projekt 20/266/25 Burmistrza Miasta i Gminy Skawina, referuje: Kierownik Wydziału Gospodarki Komunalnej – Pani Marcelina Zemła).
9.
Uchwała w sprawie uchwalenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Miasta Skawina w jego granicach administracyjnych – drugie czytanie (projekt nr 19/257/25 Burmistrza Miasta i Gminy Skawina, referuje: Kierownik Wydziału Mienia i Geodezji – Pan Grzegorz Stachura).
10.
Uchwała w sprawie uchwalenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Miasta Skawina w jego granicach administracyjnych - etap II B – jedno czytanie (projekt nr 20/267/25 Burmistrza Miasta i Gminy Skawina, referuje: Kierownik Wydziału Mienia i Geodezji – Pan Grzegorz Stachura.
11.
Uchwała w sprawie przyjęcia dokumentu pn.: „Plan adaptacji do zmian klimatu dla Miasta i Gminy Skawina do roku 2035”– drugie czytanie (projekt nr 19/254/25 Burmistrza Miasta i Gminy Skawina, referuje: Zastępca Kierownika Wydziału Klimatu – Pani Sabina Paciorek).
12.
Uchwała w sprawie zamiaru likwidacji Szkoły Podstawowej im. Oskara Kolberga w Pozowicach – jedno czytanie (projekt nr 20/268/25 Burmistrza Miasta i Gminy Skawina, referuje: Zastępca Dyrektora Centrum Usług Wspólnych w Skawinie – Pan Marek Marzec).
13.
Uchwała w sprawie szczegółowych zasad i trybu umarzania, odraczania spłaty lub rozkładania na raty należności pieniężnych mających charakter cywilnoprawny przypadających Gminie Skawina i jej jednostkom podległym, do których nie stosuje się przepisów ustawy Ordynacja podatkowa – jedno czytanie (projekt nr 20/269/25 Burmistrza Miasta i Gminy Skawina, referuje: Dyrektor Centrum Usług Społecznych w Skawinie – Pani Joanna Rudek).
14.
Uchwała w sprawie przyjęcia Wieloletniego programu gospodarowania mieszkaniowym zasobem Gminy Skawina na lata 2026-2030 – jedno czytanie (projekt nr 20/270/25 Burmistrza Miasta i Gminy Skawina, referuje: Dyrektor Centrum Usług Społecznych w Skawinie – Pani Joanna Rudek).
15.
Uchwała w sprawie rozpatrzenia skargi z dnia 20 października 2025 r. – jedno czytanie (projekt nr 20/271/25 Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Miejskiej w Skawinie, referuje: Przewodniczący Komisji Skarg, Wniosków i Petycji - Pan Eugeniusz Zając).
16.
Uchwała w sprawie rozpatrzenia wniosku z dnia 27 października 2025 r. – jedno czytanie (projekt nr 20/272/25 Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Miejskiej w Skawinie, referuje: Przewodniczący Komisji Skarg, Wniosków i Petycji - Pan Eugeniusz Zając).
17.
Informacja Burmistrza o działaniach między sesjami.
18.
Wolne wnioski i zapytania.