« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji.

3. Informacja z realizacji uchwał podjętych na ostatniej sesji.

8. Uchwała w sprawie ustalenia regulaminu korzystania z tężni solankowej – pierwsze czytanie (projekt 20/266/25 Burmistrza Miasta i Gminy Skawina, referuje: Kierownik Wydziału Gospodarki Komunalnej – Pani Marcelina Zemła).

9. Uchwała w sprawie uchwalenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Miasta Skawina w jego granicach administracyjnych – drugie czytanie (projekt nr 19/257/25 Burmistrza Miasta i Gminy Skawina, referuje: Kierownik Wydziału Mienia i Geodezji – Pan Grzegorz Stachura).

10. Uchwała w sprawie uchwalenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Miasta Skawina w jego granicach administracyjnych - etap II B – jedno czytanie (projekt nr 20/267/25 Burmistrza Miasta i Gminy Skawina, referuje: Kierownik Wydziału Mienia i Geodezji – Pan Grzegorz Stachura.

13. Uchwała w sprawie szczegółowych zasad i trybu umarzania, odraczania spłaty lub rozkładania na raty należności pieniężnych mających charakter cywilnoprawny przypadających Gminie Skawina i jej jednostkom podległym, do których nie stosuje się przepisów ustawy Ordynacja podatkowa – jedno czytanie (projekt nr 20/269/25 Burmistrza Miasta i Gminy Skawina, referuje: Dyrektor Centrum Usług Społecznych w Skawinie – Pani Joanna Rudek).

15. Uchwała w sprawie rozpatrzenia skargi z dnia 20 października 2025 r. – jedno czytanie (projekt nr 20/271/25 Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Miejskiej w Skawinie, referuje: Przewodniczący Komisji Skarg, Wniosków i Petycji - Pan Eugeniusz Zając).

16. Uchwała w sprawie rozpatrzenia wniosku z dnia 27 października 2025 r. – jedno czytanie (projekt nr 20/272/25 Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Miejskiej w Skawinie, referuje: Przewodniczący Komisji Skarg, Wniosków i Petycji - Pan Eugeniusz Zając).

17. Informacja Burmistrza o działaniach między sesjami.

18. Wolne wnioski i zapytania.

19. Zamknięcie sesji.

« Powrót do strony głównej