« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji.

3. Informacja z realizacji uchwał podjętych na ostatniej sesji.

6. Uchwała w sprawie wyrażenia zgody na przyjęcie przez Gminę Skawina zadania własnego Powiatu Krakowskiego i wyrażenia zgody na zawarcie porozumienia pomiędzy Burmistrzem Miasta i Gminy Skawina a Zarządem Powiatu Krakowskiego w kwestii przyjęcia zadania w zakresie zarządzania odcinkami dróg powiatowych zlokalizowanych na terenie Gminy Skawina – jedno czytanie (projekt nr 14/184/25 Burmistrza Miasta i Gminy Skawina, referuje: Kierownik Gospodarki Komunalnej – Pani Marcelina Zemła).

9. Uchwała w sprawie zmiany uchwały nr XXI/254/12 Rady Miejskiej w Skawinie z dnia 11 lipca 2012 r. w sprawie nadania Statutu Pogotowiu Ratunkowemu im. Siegfrieda Greinera w Skawinie, zmienionej uchwałą nr XXIX/353/13 Rady Miejskiej w Skawinie z dnia 20 marca 2013 r. i uchwałą nr XXVII/386/17 Rady Miejskiej w Skawinie z dnia 22 lutego 2017 roku oraz przyjęcia jednolitego tekstu Statutu Pogotowia Ratunkowego im. Siegfrieda Greinera w Skawinie – jedno czytanie (projekt nr 14/187/25 Burmistrza Miasta i Gminy Skawina, referuje: Zastępca Kierownika Mienia i Geodezji – Pan Mateusz Jaskierny).

10. Uchwała w sprawie zmiany uchwały nr X/127/25 Rady Miejskiej w Skawinie z dnia 29 stycznia 2025 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Miasta Skawina w jego granicach administracyjnych dla terenu usług kultury i oświaty A1Uo – jedno czytanie (projekt nr 14/188/25 Burmistrza Miasta i Gminy Skawina, referuje: Kierownik Mienia i Geodezji – Pan Grzegorz Stachura).

12. Uchwała w sprawie przyjęcia „Zasad przeprowadzania naboru wniosków o zawarcie umowy najmu, w tym określenie kryteriów pierwszeństwa, zasad przeprowadzania oceny punktowej oraz maksymalnej wysokości obowiązkowej kaucji dla lokali mieszkalnych wybudowanych przy ulicy Torowej w Skawinie w ramach inwestycji zrealizowanej przez MDR Skawina Sp. z o.o.”– pierwsze czytanie (projekt nr 14/190/25 Burmistrza Miasta i Gminy Skawina, referuje: Dyrektor Centrum Usług Społecznych – Pani Joanna Rudek).

16. Uchwała w sprawie rozpatrzenia petycji z dnia 5 marca 2025 r. – jedno czytanie (projekt nr 14/194/25 Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Miejskiej w Skawinie, referuje: Przewodniczący Komisji – Pan Eugeniusz Zając).

18. Uchwała w sprawie rozpatrzenia wniosku z dnia 2 maja 2025 r. – jedno czytanie (projekt nr 14/196/25 Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Miejskiej w Skawinie, referuje: Przewodniczący Komisji – Pan Eugeniusz Zając).

19. Informacja Burmistrza o działaniach między sesjami.

20. Wolne wnioski i zapytania.

21. Zamknięcie sesji.

« Powrót do strony głównej