« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji.

3. Informacja z realizacji uchwał podjętych na ostatniej sesji.

4. Debata nad Raportem o stanie Gminy Skawina za 2023 r.

11. Uchwała w sprawie zmiany uchwały nr XXIX/423/21 Rady Miejskiej w Skawinie z dnia 31 marca 2021 roku w sprawie przejęcia przez Gminę Skawina zadania publicznego z zakresu właściwości administracji rządowej – Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Krakowie – jedno czytanie (projekt Burmistrza Miasta i Gminy Skawina, referuje: Kierownik Wydziału Inwestycji – Pani Barbara Sobaszek).

16. Uchwała w sprawie zasad udzielania dotacji celowej dla wspólnot mieszkaniowych na finansowanie ochrony środowiska w zakresie inwestycji służących do gromadzenia, zagospodarowania i wykorzystania wód opadowych lub roztopowych w miejscu ich powstania – jedno czytanie (projekt Burmistrza Miasta i Gminy Skawina, referuje: Kierownik Wydziału Ochrony Powietrza – Pan Grzegorz Horwacik).

17. Uchwała w sprawie przyjęcia „Aktualizacji założeń do planu zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe dla Miasta i Gminy Skawina – pierwsze czytanie (projekt Burmistrza Miasta i Gminy Skawina, referuje: Ekodoradca w Wydziale Ochrony Powietrza – Pan Krzysztof Szulada).

18. Uchwała w sprawie wyznaczenia przedstawiciela biorącego udział w negocjacjach poprzedzających zawarcie umowy urbanistycznej w zakresie zintegrowanego planu inwestycyjnego – jedno czytanie (projekt Przewodniczącego Rady Miejskiej w Skawinie, referuje: Przewodniczący Rady Miejskiej – Pan Ryszard Majdzik).

19. Uchwała w sprawie powołania przedstawicieli Rady Miejskiej w Skawinie do składu Skawińskiej Rady Działalności Pożytku Publicznego – jedno czytanie (projekt Przewodniczącego Rady Miejskiej w Skawinie, referuje: Przewodniczący Rady Miejskiej – Pan Ryszard Majdzik).

20. Uchwała w sprawie powołania członków Rady Muzeum Regionalnego w Skawinie – jedno czytanie (projekt nr 3/37/24 Przewodniczącego Rady Miejskiej w Skawinie, referuje: Przewodniczący Rady Miejskiej – Pan Ryszard Majdzik).

21. Informacja Burmistrza o działaniach między sesjami.

22. Wolne wnioski i zapytania.

23. Zamknięcie sesji.

« Powrót do strony głównej