« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji.

3. Pisemna informacja z realizacji uchwał podjętych w I kwartale 2025 roku.

7. Uchwała w sprawie wyrażenia zgody na przyjęcie przez Gminę Skawina zadania własnego Powiatu Krakowskiego i zawarcie umowy partnerskiej z Powiatem Krakowskim oraz wyrażenia zgody na zawarcie porozumienia pomiędzy Burmistrzem Miasta i Gminy Skawina a Zarządem Powiatu Krakowskiego w kwestii przyjęcia zadania w zakresie zarządzania odcinkami dróg powiatowych nr 1939K, 1940K oraz 1786K – jedno czytanie (projekt nr 13/172/25 Burmistrza Miasta i Gminy Skawina, referuje: Pierwszy Zastępca Burmistrza – Pan Tomasz Ożóg).

13. Uchwała w sprawie nadania nazwy skwerowi w Krzęcinie – jedno czytanie (projekt nr 13/178/25 Burmistrza Miasta i Gminy Skawina, referuje: Zastępca Kierownika Mienia i Geodezji – Pan Mateusz Jaskierny).

14. Uchwała w sprawie wyznaczenia przedstawiciela biorącego udział w negocjacjach poprzedzających zawarcie umowy urbanistycznej w zakresie zintegrowanego planu inwestycyjnego – jedno czytanie (projekt nr 13/179/25 Przewodniczącego Rady Miejskiej w Skawinie, referuje: Przewodniczący Rady Miejskiej w Skawinie – Pan Ryszard Majdzik).

16. Uchwała w sprawie rozpatrzenia skargi z dnia 3 marca 2025 r. – jedno czytanie (projekt nr 13/181/25 Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Miejskiej w Skawinie, referuje: Przewodniczący Komisji – Pan Eugeniusz Zając).

17. Informacja Burmistrza o działaniach między sesjami.

18. Wolne wnioski i zapytania.

19. Zamknięcie sesji.

« Powrót do strony głównej